مرجع بهترین های اینترنت

دانلود تمامی آنچه نیاز دارید

مرجع بهترین های اینترنت

دانلود تمامی آنچه نیاز دارید

آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش

آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش



خبر 15 اسفند 97: تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون جذب مدرس آموزش خانواده (منبع: خبرگزاری پانا)

دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید و تغییر زمان برگزاری آزمون جذب مدرس آموزش خانواده از میان فرهنگیان و اعضای هیات علمی رسمی و پیمانی خبر داد. براساس این اطلاعیه به دلیل درخواست متقاضیان، زمان ثبت‌نام که پیش از این تا ساعت 24 روز چهارشنبه 15 اسنفد بود، تاساعت 24 روز سه‌شنبه 1397.12.21 تمدید شده است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 14 اسفند 97: موافقت با استخدام 55 هزار نفر در آموزش و پرورش (منبع: خبرگزاری فارس)

وزیر آموزش و پرورش از پرداخت ۷۱۰ میلیارد تومان از مطالبات فرهنگیان تا پایان سال خبر داد و گفت: سازمان اداری و استخدامی با استخدام ۵۵ هزار نفر در آموزش و پرورش موافق است.  این مبلغ ۷۱۰ میلیارد تومان است که شامل حقوق نیروهای خرید خدمات و بخشی از حق‌التدریس معلمان شاغل است که متأسفانه حدود یکسال است که پرداخت نشده است و همچنین حقوق نیروهای خارج از کشور است که البته ارز را گرفتیم و منتظر اعتبارات ریالی هستیم و در نهایت بخشی از حق‌الزحمه امتحانات را نیز شامل می‌شود.

جهت دانلود بسته ویژه اصل سوالات استخدامی آموزش و پرورش (همراه پاسخنامه تستی و تشریحی) اینجا کلیک نماییدجهت سفارش پستی کتاب آموزشی 7 درس عمومی استخدامی (به همراه سوالات 96) اینجا کلیک نمایید جهت سفارش پستی کتاب 500 صفحه ای نمونه سوالات 10 سال اخیر آزمون های استخدامی اینجا کلیک نماییدجهت دانلود نمونه سوالات تخصصی و عمومی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 9 اسفند 97: برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اوایل سال 98 (منبع: خبرگزاری تسنیم)

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی الله‌یار ترکمن با اشاره به نیاز آموزش و پرورش به استخدام 55 هزار نیروی جدید اظهار کرد: موافقت اولیه برای جذب این تعداد انجام شده است و سعی می‌کنیم در ابتدای سال 98 آزمون استخدامی را برگزار کنیم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 30 بهمن 97: خبر جذب 2500 معلم حق التدریس و پیش ‌دبستانی در سال آینده (منبع: خبرگزاری تسنیم)

عضو هیئت رئیسه مجلس ‌با بیان اینکه سال آینده بیش از ۲۵ هزار نفر معلم حق‌التدریسی و پیش‌دبستانی جذب آموزش و پرورش می‌شوند گفت: ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این کار در نظر گرفته شد. دولت در لایحه پیشنهادی خود 2 هزار میلیارد تومان را برای اجرای این طرح در سال 98 اختصاص داده بود که کمیسیون تلفیق مجلس هزار میلیارد تومان دیگر به آن اضافه کرد. نمایید

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 27 بهمن 97: اعلام زمان ثبت‌ نام آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده (منبع: خبرگزاری ایرنا)

تهران-ایرنا-مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده از میان فرهنگیان و اعضای هیات علمی رسمی و پیمانی خبر داد و گفت: ثبت نام داوطلبان برای این آزمون 4 اسفند شروع می شود و در پایان روز 15 اسفند 97 به پایان می رسد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 24 بهمن 97: اعلام رشته‌های مورد نیاز برای جذب نیرو در آموزش و پرورش خوزستان (منبع: خبرگزاری ایسنا)

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه در آموزش و پرورش استان سالانه چهار هزار نفر بازنشسته می‌شوند، گفت: در خوزستان با کمبود ۱۵ هزار نیرو مواجه هستیم. محمد تقی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، درخصوص جذب نیرو در آموزش و پرورش خوزستان در قالب خرید خدمات آموزشی، اظهار کرد: در فایلی که در پورتال آموزش و پرورش خوزستان قرار داده شده است، رشته‌های مورد نیاز که شامل ۶۳ رشته هستند مشخص شده‌اند که پس از برگزاری آزمون، نیروهای مورد نیاز خود را از این طریق به کار خواهیم گرفت. وی با بیان اینکه هنوز تاریخ دقیق برگزاری آزمون مشخص نیست، افزود: شرایط ثبت‌نام از طریق دفترچه ثبت‌نام اعلام می‌شود. شرایط سنی برای دارندگان مدرک فوق دیپلم و لیسانس ۳۰ و ۳۵ سال و برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دکتری ۴۰ سال خواهد بود. در مجموع قرار است پنج هزار نفر از طریق آزمون در آموزش و پرورش خوزستان جذب شوند. مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: در شرایط فعلی حدود ۶۵ هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش خوزستان وجود دارد. حدود ۱۵ هزار نفر نیز به صورت نیروی حق‌التدریس با ما همکاری دارند. تعداد زیادی از معلمان ما علاوه بر کار خود، فعالیت اضافه کاری دارند. با این استخدام‌ها می‌خواهیم مشکلات این فرهنگیان را حل کنیم تا پنج هزار نفری که جذب می‌شوند جایگزین افرادی شوند که به شکل اضافه کار درحال فعالیت هستند. تقی‌زاده ادامه داد: وقتی نیروی تحصیلکرده جوان وارد کار شود شرایط بهتر می‌شود. معلم ما که تفریح، استراحت یا مطالعه درستی ندارد اگر بخواهد اضافه کار هم انجام دهد، کیفیت کار او کاهش پیدا می‌کند. وی گفت: وقتی افراد لازم را پس از آزمون به کار گرفتیم، برای آن‌ها دوره‌های آموزشی برگزار می‌کنیم و بعد نیز این افراد به مدارس فرستاده می‌شوند تا کار خود را شروع کنند. نیروهای جدید تحت عنوان خرید خدمات آموزشی به کار گرفته می‌شوند و بیمه و حقوق دولتی را دریافت می‌کنند. بعد از مدتی نیز پیگیر جذب این افراد می‌شویم. مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه در گذشته آموزش و پرورش خوزستان با کمبود ۷ هزار نفر معلم مواجه بود، افزود: سالانه چهار هزار نفر در خوزستان بازنشسته می‌شوند و در حال حاضر با کمبود حدود ۱۵ هزار نفر معلم در استان مواجه هستیم. تقی‌زاده گفت: توصیه می‌کنم داوطلبان آزمون، مطالعه را شروع کنند تا پس از شرکت در یک رقابت سالم، برترین‌ها جذب شوند. به گزارش ایسنا، فایل حاوی رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش خوزستان در سایت این سازمان قرار گرفته است.

جهت مشاهده دفترچه رشته های مورد نیاز اینجا کلیک نمایید

خبر 18 بهمن 97: اخذ مجوز استخدامی آموزش و پرورش در مسیر مراحل اداری (منبع: خبرگزاری فارس)

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش درباره اخذ مجوز استخدامی این وزارتخانه، گفت: کارهای اولیه و کارشناسی آن انجام شده است و باید سایر مراحل اداری‌اش طی شده و به ما ابلاغ شود. علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره درخواست 55 هزار ردیف استخدام این وزارتخانه، اظهار کرد: این موضوع در شرف انجام است و ان‌شاءالله ردیف استخدامی از سوی سازمان امور اداری و استخدامی برایمان صادر می‌شود یعنی کارهای اولیه و کارشناسی آن انجام شده است و باید سایر مراحل اداری‌اش طی شده و به ما ابلاغ شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 13 بهمن 97: جذب 30 تا 50 هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان طی سال آینده (منبع: خبرگزاری فارس)

رئیس دانشگاه فرهنگیان در خصوص رایزنی برای جذب دانشجومعلم در سال تحصیلی آینده در این دانشگاه گفت: پیشنهاد ما ۱۵هزار نفر از طریق کنکور و ۱۵ هزار نفر از طریق ماده ۲۸ بود که خبرها حاکیست رایزنی‌ها برای ۳۰ هزار نفر از طریق کنکور و ۲۵ هزار نفر از طریق ماده ۲۸ است؛ به عبارت دیگر جذب نیرو بین ۳۰ تا ۵۰ هزار نفر مد نظر است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 13 بهمن 97: جذب 5 هزار نفر در آموزش و پرورش استان خوزستان (منبع: خبرگزاری مهر)

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز فرآیند جذب پنج هزار نفر طی روزهای آینده در آموزش و پرورش خوزستان خبر داد.  محمد تقی زاده صبح امروز در حاشیه آیین نواخته شدن زنگ انقلاب اظهار کرد: آموزش و پرورش خوزستان به زودی فرآیند جذب پنج هزار نفر از فارغ التحصیلان بومی استان در رشته های مورد نیاز را آغاز می کند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 7 بهمن 97: درخواست استخدام 55 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش (خبرگزاری فارس)

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از درخواست برای جذب ۵۵ هزار نیروی جدید در این وزارتخانه خبر داد و گفت: موافقت کلی سازمان امور اداری و استخدامی را برای جذب نیروی جدید در آموزش و پرورش گرفتیم.

وی با بیان اینکه این مجوزها برای ماده ۲۸ یعنی آزمون استخدامی و همچنین دانشجویان متعهد خدمت است که از طریق کنکور سراسری جذب می‌شوند، گفت: اگر مجوز قطعی استخدام را قبل از نیمه اول بهمن بدهند، به آزمون استخدامی اسفند ماه می‌رسیم چون توافقات انجام شده و صحبت‌های کلی را نهایی کردیم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 28 دی 97: احتمال صدور مجوز برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش همراه با فراگیر هفت (منبع: خبرگزاری تسنیم)

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، جزئیات برگزاری مجدد آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش برای جذب نیرو را تشریح کرد.

یارمحمد حسین‌بر در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره استخدام مجدد در وزارت آموزش و پرورش و برگزاری آزمون استخدامی اظهار کرد: برای جذب نیرو تقاضای مجوز از سازمان اداری و استخدامی داشتیم و منتظر تایید مجوز هستیم که اگر با آن موافقت شود در قالب آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی جذب نیرو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۰۶۶ سهمیه مانده از آزمون‌های گذشته داریم که این سهمیه‌ها از بین نمی‌رود بلکه به آزمون جدید منتقل خواهد شد.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 24 دی 97: اضافه شدن سهمیه باقیمانده آزمون استخدامی تیر 97 به سهمیه سال آینده (منبع: خبرگزاری فارس)

معاون آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: میزانی از سهمیه آزمون استخدامی آزاد آموزش و پرورش این استان که تیرماه امسال به هر دلیل جذب نشده به آمار سهمیه سال آینده آزمون استخدامی اضافه می‌شود.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 19 دی 97: پیش‌بینی جذب 30 هزار نیروی جدید برای سال آینده در دانشگاه فرهنگیان (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: اگر برای سال آینده نیاز به تکمیل ظرفیت داشته باشیم از طریق وزارت علوم پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی جذب نیرو برای سال آینده ۳۰ هزار نفر است، تصریح کید: ۱۵ هزار نفر از طریق کنکور و ۱۵ هزار نفر هم از طریق دوره‌های آموزش یک ساله جذب می‌کنیم که در دوره یک ساله از دانش آموختگان دانشگاهی زیر ۳۰ سال جذب نیرو انجام می‌شود و رشته‌های در نظر گرفته شده برای مهر ۹۸ همان رشته‌های سال گذشته است.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 15 دی 97: خبر جدید از صدور مجوز جذب و استخدام در آموزش و پرورش (منبع: خبرگزاری فارس)

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از ارسال نامه با امضای وزیر آموزش و پرورش به سازمان اداری و استخدامی برای جذب نیرو خبر داد. حسین‌بُر اضافه کرد: با امضای وزیر آموزش و پرورش، این نامه به سازمان اداری و استخدامی ارائه شده است و پیگیر نتیجه آن هستیم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 10 دی 97: استخدام جدید آموزش و پرورش در صورت تصویب سازمان اداری استخدامی (منبع: خبرگزاری ایسنا)

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره استخدام در آموزش و پرورش گفت: مجوز استخدام در آموزش و پرورش باید از طریق سازمان اداری استخدامی تصویب و به ما ابلاغ شود. مکاتبات خود را در این زمینه شروع کرده ایم و در حال ارائه مستندات لازم به سازمان اداری هستیم تا بتوانیم تا سقف نیاز مجوز بگیریم.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر 20 آذر 97: پیگیری برای اخذ مجوز استخدام جدید آموزش و پرورش در سال 97 (منبع: خبرگزاری فارس)

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا امسال وزارت آموزش و پرورش استخدام خواهد داشت: ما سالیانه مجوز جذب می‌گیریم و با توجه به اینکه نتایج طراز نیروی انسانی و برآورد سال 98 در دی ‌ماه مشخص می‌شود، از این زمان پیگیر درخواست مجوز برای ردیف استخدامی خواهیم بود.

استخدام در این وزارتخانه از طریق این دانشگاه‌ها به دو شکل انجام می‌شود:
اولین روش اینکه، دواطلبین دیپلمه در آزمون سراسری شرکت می‌کنند و پس از پذیرفته شدن در مرحله کتبی و مصاحبه، در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی به مدت چهار سال ادامه تحصیل می‌دهند و همزمان جذب در این وزارتخانه می‌شوند.
روش دوم جذب افراد دارای مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس دانشگاه‌های دیگر است که موسوم به ماده 28 است و این افراد پس از قبولی در آزمون استخدامی و مصاحبه باید یک دوره یک ساله را در دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی طی کنند.

جهت مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید


اخبار لحظه به لحظه استخدام جدید آموزش و پرورش را از این قسمت دنبال کنید:
+ اضافه شدن سهمیه باقیمانده آزمون استخدامی تیر 97 به سهمیه سال آینده (24 دی 97)
صدور مجوز استخدامی برای کمبود نیروی واقعی در آموزش و پرورش (7 دی 97)
+
صدور مجوز استخدامی در دانشگاه فرهنگیان برای 40 هزار نفر (24 آبان 97)
+احتمال برگزاری آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش در صورت دریافت مجوزه(7 آبان 97)
+استخدام جدید آموزش و پرورش در دی یا بهمن سال 97(30 مهر 97)
+فراخوان استخدام جدید آموزش و پرورش در دی 97(31 شهریور 97)
+ضرورت جذب بیش از 27 هزار نفر نیروی انسانی جدید در دوره متوسطه آموزش و پرورش (19 شهریور 97)
+جزئیات شرایط قدی داوطلبان جهت استخدام در آموزش و پرورش(10 مرداد 97)
+ اجرای طرح جذب نیرو در آموزش و پرورش با روش 2+2(9 مرداد 97)
+ صدور مجوز جذب 25 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش (25 تیر 97)
+ آیا شرایط استخدام در آموزش و پرورش تغییر خواهد کرد؟ (14 خرداد 97)
+مجوز جذب 25 هزار نیرو در آموزش و پرورش برای امسال صادر شد(12 خرداد 97)

تمامی اخبار مربوط به استخدام جدید آموزش و پرورش در صورت انتشار در این مبحث اطلاع رسانی خواهند شد.

اخبار اعلام نتایج آموزش و پرورش را از این قسمت دنبال کنید:

سرانجام تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش (20 آذر 97)
تکمیل ظرفیت استخدام آموزش و پرورش با جذب 4 هزار نیروی تربیتی (16 آذر 97)
 آخرین جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش (6 آذر 97)
+  تعیین تکلیف ظرفیت‌ های خالی آزمون استخدام آموزش و پرورش (5 آذر 97)
آغاز فعالیت سامانه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش از فردا (22 آبان 97)
بررسی مجدد نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش (18 آبان 97)
بررسی کمیسیون آموزش شکایات احتمالی نتایج آزمون استخدامی آموزش ‌و پرورش (14 آبان 97)
اطلاعیه نتایج بررسی صلاحیت‌های عمومی (گزینش) و فرایند جذب پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی (2 آبان 97)
آیا آزمون استخدامی سال 97 آموزش و پرورش مرحله تکمیل ظرفیت خواهد داشت؟ (7 مهر 97)
+
 نتایج مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد (26 شهریور 97)


آخرین اخبار منتشر شده در خصوص برگزاری دوره آموزشی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در صفحات زیر پیگیری نمایید:لینک مشاهده
جزئیات دوره آموزشی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورشکلیک نمایید
اطلاعیه های دانشگاه رجایی در خصوص ثبت نام پذیرفته شدگان آموزش و پرورشکلیک نمایید
اطلاعیه های دانشگاه فرهنگیان در خصوص ثبت نام پذیرفته شدگان آموزش و پرورشکلیک نمایید

اطلاعیه های استانی انجام سایر مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 97: (آخرین اطلاعیه ها تا بدین لحظه)

به منظور انجام خدمات رسانی مطلوب، بدین طریق ایران استخدام اطلاعیه های انجام سایر مراحل استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال 97 را به تفکیک هر استان اطلاع رسانی می نماید.
هرچند که تلاش ما در این مجموعه بر پوشش کامل و دقیق تمامی اخبار مرتبط با استخدامی آموزش و پرورش است، اما نیاز است که شما کاربران گرامی نیز با بررسی و پیگیری اخبار مربوطه از پرتال های استانی خود پیگیر اخبار احتمالی دیگر نیز باشید.
نام استان: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، اردبیل، البرز، تهران، شهرستان های تهران، قم، لرستان، کردستان، گلستان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان،خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، فارس، کرمان، قزوین، مرکزی، کرمانشاه، مازندران، زنجان، خوزستان، همدان، سمنان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، یزد

جهت مشاهده اطلاعیه های استانی اینجا کلیک نمایید

در صورت انتشار اطلاعیه های جدید، اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

.

استخدام دستگاه های اجرایی و وزارت آموزش و پرورش

به حول و قوه الهی در اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (۶ ) دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۳/۹۷۵۷ مورخ ۱۳۹۳/۰۷/۱۹ سازمان اداری و استخدامی کشور (معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سابق) و به منظور تامین سرمایه انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز در دستگاههای اجرایی کشور، (معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سابق) و به منظور تامین سرمایه انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز در دستگاههای اجرایی کشور، شرایط و ضوابط عمومی و تخصصی برای استخدام در پنجمین امتحان مشترک فراگیر به شرح زیر اعلام میگردد

شرایط عمومی داوطلبان

1 – داشتن تابعیت ایران

2 – اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

3 – التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

4 – انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان

5 – داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.

6 – عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

7 – نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

8 – عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح

9 – به استناد قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، داوطلبان استخدام نباید جزو نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی باشند.

10 – به استناد ماده 94 قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پست های سازمانی در هر یک از دستگاه های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا می باشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر، در زمان معرفی به گزینش برای سیر مراحل استخدام، نباید جزو مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاه های اجرایی باشند.

11 – داشتن حداکثر سی سال (30) برای مدارک فوق دیپلم، حداکثر سی و پنج (35) سال برای مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر چهل (40) سال برای مدرک تحصیلی فوق لیسانس و حداکثر چهل و پنج (45) سال برای مدارک دکتری.

تبصره: بر اساس قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان مصوب مجلس شورای اسلامی موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی ربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

– جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان 25 درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه از شرط حداکثر سن مقرر معاف می باشند

– افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان 5 سال

– رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور داوطلبانه در جبهه

– میزان مدت خدمت ضرورت

– داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها

شرکتهای بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تاریخ 1357/11/22 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.

تذکر 1: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل و کارت پایان خدمت، زمان برگزاری امتحان مشترک فراگیر (97/4/15) می باشد. ملاک فراغت از تحصیل، تاریخ مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد و ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام (97/2/23) میباشد .

تذکر 2: بر اساس ماده (43) قانون مدیریت خدمات کشوری به دستگاه های اجرایی اجازه داده شده است تا در صورتی که در قوانین و مقررات قبلی مورد عمل خود، شرایطی علاوه بر شرایط فوق الذکر را داشته باشند به عنوان شرایط اختصاصی خود اعلام نمایند.تذکرات و شرایط اختصاصی هر یک از دستگاه های اجرایی در بخش مربوط به آن دستگاه ذکر شده است.

توجه: مهلت ثبت نام پایان پذیرفته است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.


جدول اختصاصی 31 استان استخدام آموزش و پرورش
ردیفلینک آموزش و پرورش استان لینک مشاهدهردیفلینک آموزش و پرورش استانلینک مشاهده
1استخدام آموزش و پرورش آذربایجان شرقیمشاهده

ea.medu.ir

17استخدام آموزش و پرورش سیستان و بلوچستانمشاهده

sb.medu.ir

2استخدام آموزش و پرورش آذربایجان غربیمشاهده

wa.medu.ir

18استخدام آموزش و پرورش فارسمشاهده

fars.medu.ir

3استخدام آموزش و پرورش اردبیلمشاهده

arta.medu.ir

19استخدام آموزش و پرورش قزوینمشاهده

caspian.medu.ir

4استخدام آموزش و پرورش اصفهانمشاهده

isf.medu.ir

20استخدام آموزش و پرورش قممشاهده

qom.medu.ir

5استخدام آموزش و پرورش البرزمشاهده

alborz.medu.ir

21استخدام آموزش و پرورش کردستانمشاهده

kurd.medu.ir

6استخدام آموزش و پرورش ایلاممشاهده

ilam.medu.ir

22استخدام آموزش و پرورش کرمانمشاهده

kerman.medu.ir

7استخدام آموزش و پرورش بوشهرمشاهده

bushehr.medu.ir

23استخدام آموزش و پرورش کرمانشاهمشاهده

kermanshah.medu.ir

8استخدام آموزش و پرورش شهر تهرانمشاهده

Tehran.medu.ir

24استخدام آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمدمشاهده

kb.medu.ir

9استخدام آموزش و پرورش شهرستان های تهرانمشاهده

Teo.medu.ir

25استخدام آموزش و پرورش گلستانمشاهده

golestan.medu.ir

10استخدام آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاریمشاهده

chb.medu.ir

26استخدام آموزش و پرورش گیلانمشاهده

guilan.medu.ir

11استخدام آموزش و پرورش خراسان جنوبیمشاهده

skh.medu.ir

27استخدام آموزش و پرورش لرستانمشاهده

lorestan.medu.ir

12استخدام آموزش و پرورش خراسان رضویمشاهده

razavi.medu.ir

28استخدام آموزش و پرورش مازندرانمشاهده

mazand.medu.ir

13استخدام آموزش و پرورش خراسان شمالیمشاهده

khn.medu.ir

29استخدام آموزش و پرورش مرکزیمشاهده

markazi.medu.ir

14استخدام آموزش و پرورش خوزستانمشاهده

khouz.medu.ir

30استخدام آموزش و پرورش هرمزگانمشاهده

hormozgan.medu.ir

15استخدام آموزش و پرورش زنجانمشاهده

zanjan.medu.ir

31استخدام آموزش و پرورش همدانمشاهده

hamedan.medu.ir

16استخدام آموزش و پرورش سمنانمشاهده

semnan.medu.ir

32استخدام آموزش و پرورش یزدمشاهده

yazd.medu.ir

جهت مشاهده اطلاعیه های استانی استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
لینک های مفید و مرتبط
شرایط آزمون استخدامیزمان آزمون استخدامیکارت آزمون استخدامینتایج آزمون استخدامی
اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورشدانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش
دانلود بسته ویژه اصل سوالات آزمون های استخدامی آموزش و پرورشمعرفی کتاب های استخدامی ایران استخدام
برای قبولی در آزمون استخدام آموزش و پرورش چه بخوانیم؟ نمونه کارنامه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش
راهنمای قبولی در آزمون های استخدامیراهنمای قبولی در مصاحبه های استخدامی
بخشنامه شرایط و ضوابط جذب معلم در آموزش و پرورشفرم اطلاعات فردی گزینش آموزش و پرورش
جهت مشاهده صفحه آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی کشور اینجا کلیک نمایید
جهت اطلاع از آخرین اخبار آزمون های استخدامی“ایران استخدام” را در پیام رسان ها دنبال کنید